fredag 13 januari 2012

Rymdrakel och Gubben i Månen





- Jag tyckte den var bra.
- Jag tyckte bokan var ganska bra.
- Jag tykte att det var bra för att det var bra bilder ok så fik den tårta som van.
- Bra!
- Jag tyckte om den.
- Jag tykte boken var bra.
- Jag tyckte att bilderna var fina!
- Den var rolig.
- Jag tukte at bocken var rolig för at den handla om rymden, tårta och fina bilder.
- Boken var bra för at jag jilade månguben.
- Den var Bra.
- Jag tycker den hade ganska roliga bilder.
- Jag tukte at den va ganska bra.
- Jag tyckte den var bra.
- Jag tygde soder om boken för att den var lite långtroki.
- Den va bra för den bara va de.
- Det var ganska roliga bilder i den tyckte jag.
- Jag tyckte att boken var bra.
- Jag tykte boken var ganska bra!
- Jag tykte den va långtråkig.
- Jag tyckte det va fina bilder.

2 kommentarer:

Carola sa...

Den boken som ni läst verkar ju jättebra!

och vad duktiga ni är på att måla i klassen...massa fina teckningar att titta på.

Kul att få följa ert arbete, och ni har en bra lärare som gillar att blogga och lär till er också, det är roligt :)

Vår klass sa...

Tack! :-)